Çarşamba
18.4 °
Perşembe
18.7 °
Cuma
19.9 °
Ticaret Bakanlığı, AVM’lerin kiracılara sunduğu ortak gider belgelerini KEP üzerinden Bakanlığa iletmesini zorunlu kıldı. Düzenleme, şeffaflık ve güveni artırmayı hedefliyor.
ANKARA (İGFA) - Ticaret Bakanlığı’nın 8 Mayıs 2025 tarihli Resmî Gazete’de yayımlanan yönetmelik değişikliğiyle, AVM’ler kiracılarıyla paylaştıkları ortak gider belgelerini KEP (Kayıtlı Elektronik Posta) üzerinden Bakanlığa göndermekle yükümlü olmuştu.
KEP, zaman damgalı, değiştirilemez ve hukuki geçerliliği olan yapısı, denetim süreçlerini hızlandıracak ve gider anlaşmazlıklarını önleyecek.
TÜRKKEP Genel Müdürü Olcay Yıldız, KEP'in iletişime şeffaflık ve güven kattığını belirterek, "Bu düzenleme, AVM yönetimleri ile kiracılar arasındaki belge paylaşımlarına da yayılabilir. KEP, ticaret ekosisteminde dijital dönüşümün parçası” dedi.
Müdür Yıldız, uygulamanın maliyet ve zaman tasarrufu sağladığını, Türkiye’nin dijitalleşmesine katkı sunduğunu söyledi.
Zonguldak
19.11.2025
10728,60%0,28
42,33% 0,00
49,06% 0,01
5537,39% 0,76
9215,88% 0,29
Konya, voleybol coşkusuna ev sahipliği yapıyor
Konya Karatay’da 10 bin 400 metrekarelik alana fidan dikildi
Konya’da İŞKUR ve iş dünyası buluştu
1800’e Yakın Şahıs Sorgulandı: Suç ve Suçluya Göz Açtırılmadı, Trafikte Sıkı Denetim: 297 Bin TL Ceza, 2 Ehliyete El Konuldu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.