Bursa Yıldırım Belediyesi'nden telefonla hizmet

Bursa Yıldırım Belediyesi'nden telefonla hizmet

Yıldırım İletişim Merkezi (YİM) ile vatandaşların taleplerini anında cevaplayan Yıldırım Belediyesi, 7 gün 24 saat kesintisiz hizmet sunuyor.

BURSA(İGFA)- Vatandaşların istek, öneri ve sorunlarının adres ve kişi bilgisi alınarak ilgili müdürlüklere elektronik ortamda yönlendirildiği Yıldırım Belediyesi İletişim Merkezi’nde, yapılan talepler ile ilgili kısa sürede vatandaşlara geri dönüş sağlanarak bilgi aktarımı yapılıyor. Belediye hizmetlerinin yanı sıra diğer resmi kurumlar hakkında da istek ve şikâyeti olan vatandaşlar çözüm noktalarına yönlendiriliyor.

Yıldırım Belediyesi iletişim hattından Vatandaşların istek, öneri ve sorunlarını belirtmek isteyen vatandaşlar, 444 16 02 numaralı telefonu arayabilir. 

 



Haber Kaynak : igfa
GÜNDEM 13.11.2021 18:10:35 0

723 düzensiz göçmen yakalandı

Diyarbakır'daki o merkezin adına 'şehit' unvanı eklendi

Turizme Yeni Bir Nefes

Çiftçilerin Sorunları Masaya Yatırıldı

Konya’da çocuklar 80 Binde Devr-İ Alem Parkı’nda buluşuyor

Aksaray Üniversitesi ve TİKA’dan Moldova’da Eğitim Atağı

BU SEFER UYUŞTURUCU SATICILARINA BÜYÜK DARBE

ASÜ Rektörü Arıbaş’tan Komrat Başkonsolosu Adnan Hayal’e Ziyaret

“Doğanın Uyanışı” sergisi açıldı

Konya’da gençler, ülke için üretmeye teşvik ediliyor

Okullara ısınma desteği... 400 bin ton kömür dağıtılacak

“Türkiye Su Fakiri Olma Yolunda İlerliyor”

TOKİ'nin İstanbul Arnavutköy'deki konut projesi iddialarına yalanlama

Mart'ta 195 bin 682 taşıt trafiğe kaydedildi!

Turistik Diyarbakır Ekspresi’nin ilk durağı Malatya oldu

Vista Prime, konut, ofis ve ticari faaliyetleri kamusal bir düzlemde bir araya getirir.


ANKET

AKSARAY BELEDİYESİNİN HİZMETLERİNİ BEĞENİYORMUSUNUZ ?


EVET
% 59,94
HAYIR
% 33,7
KARARSIZ
% 6,34
Haberi Sesli Oku

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.