Perşembe
18.7 °
Cuma
19.9 °
Cumartesi
19.7 °
Gelirinin büyük çoğunluğunu dijital reklamlardan elde eden Facebook, reklam politikasında 19 Ocak 2022 tarihi itibariyle değişikliğe gidiyor.
Sosyal medya devi Facebook, "hassas" konulara dayalı reklamlara izin vermeyecek. Irk, din, sağlık ve siyasi düşünce, bu hassas konular arasında sıralandı.
TRT Haber'in aktardığına göre, istismarla ilgili endişeleri dile getiren şirket, "hassas" konulara ilişkin reklamlara izin vermeyecek. Irk, sağlık, din, siyasi düşünce ve cinsel yönelim hassas olarak nitelendirilen konular arasında olduğu belirtilirken, yakın zamanda adını 'Meta' olarak değiştiren şirketin izin verilmeyecek kategorilere "Akciğer kanseri farkındalığı", "Dünya Diyabet Günü", "Yahudi tatilleri" gibi örnekler verdi.
19 Ocak 2022'de uygulamaya girecek değişiklike sonrasında Facebook, reklamverenlere belirlediği hassas konularda artık hedefleme seçeneği sunmayacağı öğrenildi.
Zonguldak
20.11.2025
10903,91%1,63
42,33% -0,01
48,93% 0,26
5551,31% 0,02
9301,82% 0,00
Basın İlan Kurumu Genel Müdürü Abdulkadir Çay, İnternet Medyası Temsilcilerini Ağırladı
Aksaray’da Gazze ve Türkiye Şehitleri İçin Eş Zamanlı Fidan Dikme Etkinliği Düzenlendi
TBMM Başkanı Numan Kurtulmuş, Hz. Ali Şifa Camii’ni Bugün Aksaray’da Açacak
BAŞKAN DİNÇER; “ŞEHRİMİZİN MERKEZİNİ DAHA GÜVENLİ VE MODERN BİR YAPIYA KAVUŞTURUYORUZ”
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.