Cuma
25.1 °
Cumartesi
27.5 °
Pazar
30.1 °
Gelirinin büyük çoğunluğunu dijital reklamlardan elde eden Facebook, reklam politikasında 19 Ocak 2022 tarihi itibariyle değişikliğe gidiyor.
Sosyal medya devi Facebook, "hassas" konulara dayalı reklamlara izin vermeyecek. Irk, din, sağlık ve siyasi düşünce, bu hassas konular arasında sıralandı.
TRT Haber'in aktardığına göre, istismarla ilgili endişeleri dile getiren şirket, "hassas" konulara ilişkin reklamlara izin vermeyecek. Irk, sağlık, din, siyasi düşünce ve cinsel yönelim hassas olarak nitelendirilen konular arasında olduğu belirtilirken, yakın zamanda adını 'Meta' olarak değiştiren şirketin izin verilmeyecek kategorilere "Akciğer kanseri farkındalığı", "Dünya Diyabet Günü", "Yahudi tatilleri" gibi örnekler verdi.
19 Ocak 2022'de uygulamaya girecek değişiklike sonrasında Facebook, reklamverenlere belirlediği hassas konularda artık hedefleme seçeneği sunmayacağı öğrenildi.
Aksaray
04.07.2025
10228,39%0,39
39,81% 0,00
46,79% 0,20
4258,05% -0,84
6808,69% -0,22
Fiyat gelişmelerinde 'Merkez'in Haziran raporu... Hizmet ve enerji fiyatları yükseldi, gıda geriledi!
Afetlerde araç güvenliği için hayat kurtaran tavsiyeler
Erdoğan, İranlı mevkidaşı ile Azerbaycan’da görüştü
Eğitimde ölçme ve değerlendirme üzerine Prof. Dr. Osman Çakmak’tan çarpıcı tespitler
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.