Facebook reklamlarında 'hassas' kısıtlama

Facebook reklamlarında 'hassas' kısıtlama

Haberi Sesli Oku

TÜRÇEP Eskişehir'de toplandı

TÜRÇEP Eskişehir'de toplandı

Ankara Keçiören can dostları unutmadı

Ankara Keçiören can dostları unutmadı

Yerli ve milli 5G Haberleşme dışa bağımlılığı kaldıracak... Türksat 6A yıl sonuna kadar hizmete girecek

Yerli ve milli 5G Haberleşme dışa bağımlılığı kaldıracak... Türksat 6A yıl sonuna kadar hizmete girecek

Parlamento tarihi dijitale aktarılıyor

Parlamento tarihi dijitale aktarılıyor

Gelirinin büyük çoğunluğunu dijital reklamlardan elde eden Facebook, reklam politikasında 19 Ocak 2022 tarihi itibariyle değişikliğe gidiyor.

Sosyal medya devi Facebook, "hassas" konulara dayalı reklamlara izin vermeyecek. Irk, din, sağlık ve siyasi düşünce, bu hassas konular arasında sıralandı.

TRT Haber'in aktardığına göre, istismarla ilgili endişeleri dile getiren şirket, "hassas" konulara ilişkin reklamlara izin vermeyecek. Irk, sağlık, din, siyasi düşünce ve cinsel yönelim hassas olarak nitelendirilen konular arasında olduğu belirtilirken, yakın zamanda adını 'Meta' olarak değiştiren şirketin izin verilmeyecek kategorilere "Akciğer kanseri farkındalığı", "Dünya Diyabet Günü", "Yahudi tatilleri" gibi örnekler verdi.

19 Ocak 2022'de uygulamaya girecek değişiklike sonrasında Facebook, reklamverenlere belirlediği hassas konularda artık hedefleme seçeneği sunmayacağı öğrenildi.



Haberi Sesli Oku
Vista Prime, konut, ofis ve ticari faaliyetleri kamusal bir düzlemde bir araya getirir.

İlginizi Çekebilir


-0.9°

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.