Cumartesi
20.7 °
Pazar
19.1 °
Pazartesi
20.3 °
Gelirinin büyük çoğunluğunu dijital reklamlardan elde eden Facebook, reklam politikasında 19 Ocak 2022 tarihi itibariyle değişikliğe gidiyor.
Sosyal medya devi Facebook, "hassas" konulara dayalı reklamlara izin vermeyecek. Irk, din, sağlık ve siyasi düşünce, bu hassas konular arasında sıralandı.
TRT Haber'in aktardığına göre, istismarla ilgili endişeleri dile getiren şirket, "hassas" konulara ilişkin reklamlara izin vermeyecek. Irk, sağlık, din, siyasi düşünce ve cinsel yönelim hassas olarak nitelendirilen konular arasında olduğu belirtilirken, yakın zamanda adını 'Meta' olarak değiştiren şirketin izin verilmeyecek kategorilere "Akciğer kanseri farkındalığı", "Dünya Diyabet Günü", "Yahudi tatilleri" gibi örnekler verdi.
19 Ocak 2022'de uygulamaya girecek değişiklike sonrasında Facebook, reklamverenlere belirlediği hassas konularda artık hedefleme seçeneği sunmayacağı öğrenildi.
Zonguldak
04.10.2025
10858,52%-2,02
41,67% 0,20
48,93% 0,17
5204,26% 0,91
8575,61% 0,66
Aksaray Emniyetinden Öğrencilere Siber Güvenlik Eğitimi
AKTİM İnşaatında İşçilerle Buluşma ve Çalışmalar Yerinde İncelendi
Aksaray’daki Trafik Kazasında Ölen Sivil Sayısı 2’ye Yükseldi
İŞKUR Gençlik Programı Yeni Dönemde Büyüyerek Başlıyor
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.