Facebook reklamlarında 'hassas' kısıtlama

Facebook reklamlarında 'hassas' kısıtlama

Haberi Sesli Oku

7 Yıllık Başkanlığı Duygusal Bir Mektupla Bırakıyor

Ak Parti Kadın Kolları Başkanı Ferhan Akbulut, Yaptığı son dakika açıklaması ile Kadın Kolları Başkanlığından ayrıldığını, yeni gelecek başkana görevinde başarılar diledi. Ancak Polat yerini kime bırakacağını söylemedi.

Ağır Bütçe Görüşmelerinde Şeffaflık Var

Aksaray İl Genel Meclisi Başkanı Latif Ağır'dan AFAD Ödeneği Açıklaması

Irak'ın kuzeyinde 10 terörist daha etkisiz!

Irak'ın kuzeyinde 10 terörist daha etkisiz!

Mersin iki organizasyona ev sahipliği yapacak

Mersin iki organizasyona ev sahipliği yapacak

Gelirinin büyük çoğunluğunu dijital reklamlardan elde eden Facebook, reklam politikasında 19 Ocak 2022 tarihi itibariyle değişikliğe gidiyor.

Sosyal medya devi Facebook, "hassas" konulara dayalı reklamlara izin vermeyecek. Irk, din, sağlık ve siyasi düşünce, bu hassas konular arasında sıralandı.

TRT Haber'in aktardığına göre, istismarla ilgili endişeleri dile getiren şirket, "hassas" konulara ilişkin reklamlara izin vermeyecek. Irk, sağlık, din, siyasi düşünce ve cinsel yönelim hassas olarak nitelendirilen konular arasında olduğu belirtilirken, yakın zamanda adını 'Meta' olarak değiştiren şirketin izin verilmeyecek kategorilere "Akciğer kanseri farkındalığı", "Dünya Diyabet Günü", "Yahudi tatilleri" gibi örnekler verdi.

19 Ocak 2022'de uygulamaya girecek değişiklike sonrasında Facebook, reklamverenlere belirlediği hassas konularda artık hedefleme seçeneği sunmayacağı öğrenildi.



Haberi Sesli Oku
Vista Prime, konut, ofis ve ticari faaliyetleri kamusal bir düzlemde bir araya getirir.

İlginizi Çekebilir


-0.9°

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.