Cuma
25.1 °
Cumartesi
27.5 °
Pazar
30.1 °
Ev hanımlarının yüzde 82’si alışverişten önce online kıyaslama yapıyor.
İSTANBUL (İGFA) - Araştırmalara göre Türkiye’de bulunan ev hanımlarının yüzde 45’i günde 3 saatin üzerinde internette vakit geçiriyor.
Sosyal medya uygulamalarında ve online verilen alışveriş linkleri, indirimli ve sponsorlu ilanların tüketim alışkanlıklarını değiştirdiğini belirten Dijital Dönüşüm Uzmanı Yasin Kaplan, Türkiye nüfusunun 3’te birini ev hanımları oluşturduğuna dikkati çekerek, "Gerek çalışan, gerektiğinde evi çekip çeviren ev hanımları, satın alma kararlarında önemli rol oynuyor. Online mecraların hayatımıza tamamen girmesi ile tüketim alışkanlıklarımız ve alışveriş seçimlerimiz de tamamen değişti. Şimdi ev hanımlarının yüzde 48’i online reklamlardan etkileniyor ve indirimlere göre alışveriş seçimini yapıyor. Aynı zamanda ev kadınlarının yüzde 82’si alışveriş yapmadan önce online mecralardan kıyaslama yapıyor“ dedi.
Aksaray
04.07.2025
10228,39%0,39
39,81% 0,00
46,79% 0,20
4258,05% -0,84
6808,69% -0,22
OGM'den tedbir ve duyarlılık çağrısı
Orman işçisi İbrahim Demir İzmir yangınında şehit düştü!
Hamidiye Mahallesi’nde bir apartmanda çıkan yangın mahalle sakinlerinde büyük paniğe neden oldu. Ekiplerin hızlı müdahalesi olası faciayı önledi.
İYİ Parti Aksaray Milletvekili Yaldır, FETÖ’nün 3 Temmuz kumpasının yıl dönümünde Meclis kürsüsünden tarihi bir konuşma yaptı Sporun Ötesinde Bir Mesele
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.