Kadınların yüzde 82'si online kıyaslama yapıyor

Kadınların yüzde 82'si online kıyaslama yapıyor

Haberi Sesli Oku

İletişim'den 'Analogdan Dijitale Fotoğrafın Yolculuğu'

İletişim'den 'Analogdan Dijitale Fotoğrafın Yolculuğu'

Tunceli ve Ovacık belediye başkanları görevden uzaklaştırıldı

Tunceli ve Ovacık belediye başkanları görevden uzaklaştırıldı

Prof. Dr. Özdağ: Aynı desteği İmamoğlu'na da vereceğiz

Prof. Dr. Özdağ: Aynı desteği İmamoğlu'na da vereceğiz

Çorlu'da silahlı saldırıda hayatını kaybetti! Teknik Direktör Ersin Aka öldürüldü

Çorlu'da silahlı saldırıda hayatını kaybetti! Teknik Direktör Ersin Aka öldürüldü

Ev hanımlarının yüzde 82’si alışverişten önce online kıyaslama yapıyor.

İSTANBUL (İGFA) - Araştırmalara göre Türkiye’de bulunan ev hanımlarının yüzde 45’i günde 3 saatin üzerinde internette vakit geçiriyor.

Sosyal medya uygulamalarında ve online verilen alışveriş linkleri, indirimli ve sponsorlu ilanların tüketim alışkanlıklarını değiştirdiğini belirten Dijital Dönüşüm Uzmanı Yasin Kaplan, Türkiye nüfusunun 3’te birini ev hanımları oluşturduğuna dikkati çekerek, "Gerek çalışan, gerektiğinde evi çekip çeviren ev hanımları, satın alma kararlarında önemli rol oynuyor. Online mecraların hayatımıza tamamen girmesi ile tüketim alışkanlıklarımız ve alışveriş seçimlerimiz de tamamen değişti. Şimdi ev hanımlarının yüzde 48’i online reklamlardan etkileniyor ve indirimlere göre alışveriş seçimini yapıyor. Aynı zamanda ev kadınlarının yüzde 82’si alışveriş yapmadan önce online mecralardan kıyaslama yapıyor“ dedi.



Haberi Sesli Oku
Vista Prime, konut, ofis ve ticari faaliyetleri kamusal bir düzlemde bir araya getirir.

İlginizi Çekebilir


15.4°

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.