Cumartesi
27.5 °
Pazar
30.1 °
Pazartesi
31.8 °
Ev hanımlarının yüzde 82’si alışverişten önce online kıyaslama yapıyor.
İSTANBUL (İGFA) - Araştırmalara göre Türkiye’de bulunan ev hanımlarının yüzde 45’i günde 3 saatin üzerinde internette vakit geçiriyor.
Sosyal medya uygulamalarında ve online verilen alışveriş linkleri, indirimli ve sponsorlu ilanların tüketim alışkanlıklarını değiştirdiğini belirten Dijital Dönüşüm Uzmanı Yasin Kaplan, Türkiye nüfusunun 3’te birini ev hanımları oluşturduğuna dikkati çekerek, "Gerek çalışan, gerektiğinde evi çekip çeviren ev hanımları, satın alma kararlarında önemli rol oynuyor. Online mecraların hayatımıza tamamen girmesi ile tüketim alışkanlıklarımız ve alışveriş seçimlerimiz de tamamen değişti. Şimdi ev hanımlarının yüzde 48’i online reklamlardan etkileniyor ve indirimlere göre alışveriş seçimini yapıyor. Aynı zamanda ev kadınlarının yüzde 82’si alışveriş yapmadan önce online mecralardan kıyaslama yapıyor“ dedi.
Aksaray
05.07.2025
10275,80%0,46
39,84% 0,11
46,95% 0,39
4274,15% 0,36
6794,97% -0,20
Bursa Kültür Yolu Festivali’nde çocuk hem eğlendi, hem de sanatı öğrendi
Adana Altın Koza’ya başvurular başladı
Avrupa Parlamenterler Meclisi'nde Adana rüzgarı
Dıblanzade Konağı Gündüz Bakımevi’nin temeli atıldı
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.