Facebook reklamlarında 'hassas' kısıtlama

Facebook reklamlarında 'hassas' kısıtlama

Gelirinin büyük çoğunluğunu dijital reklamlardan elde eden Facebook, reklam politikasında 19 Ocak 2022 tarihi itibariyle değişikliğe gidiyor.

Sosyal medya devi Facebook, "hassas" konulara dayalı reklamlara izin vermeyecek. Irk, din, sağlık ve siyasi düşünce, bu hassas konular arasında sıralandı.

TRT Haber'in aktardığına göre, istismarla ilgili endişeleri dile getiren şirket, "hassas" konulara ilişkin reklamlara izin vermeyecek. Irk, sağlık, din, siyasi düşünce ve cinsel yönelim hassas olarak nitelendirilen konular arasında olduğu belirtilirken, yakın zamanda adını 'Meta' olarak değiştiren şirketin izin verilmeyecek kategorilere "Akciğer kanseri farkındalığı", "Dünya Diyabet Günü", "Yahudi tatilleri" gibi örnekler verdi.

19 Ocak 2022'de uygulamaya girecek değişiklike sonrasında Facebook, reklamverenlere belirlediği hassas konularda artık hedefleme seçeneği sunmayacağı öğrenildi.



10.11.2021 14:05:45 0

BAŞKAN DİNÇER CAN DOSTLARIMIZI SOĞUK KIŞ GÜNLERİNDE YALNIZ BIRAKMIYORUZ

KARLA MÜCADELE ÇALIŞMALARI 60 ARAÇ VE 400 PERSONELLE GERÇEKLEŞTİRİLDİ

Aksaray’da Horoz Dövüşü Operasyonu: 3 Kişiye Suçüstü

Cumhuriyet Halk Partisi Kadın Kolları

Aksaray’da 24 Kasım Öğretmenler Günü Coşku ve Duyguyla Kutlandı

Hak-İş Konfederasyonu 25 Kasım Kadına Yönelik Şiddete Karşı Uluslararası Mücadele Günü’nde Aksaray’da Meydandaydı

Vista Prime, konut, ofis ve ticari faaliyetleri kamusal bir düzlemde bir araya getirir.


ANKET

AKSARAY BELEDİYESİNİN HİZMETLERİNİ BEĞENİYORMUSUNUZ ?


EVET
% 60,24
HAYIR
% 34,39
KARARSIZ
% 5,35
Haberi Sesli Oku

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.